Bakgrund

söndag 22 augusti 2010

Jag skulle väldigt gärna vilja

vinna allt det fina från Tim Holtz som Stacy ger bort för att bla fira sin födelsedag.
Se själv här: Stacy´s blogcandy
Eller på bilden här på högersidan.

Appropå bild...Om någon har någon ljus idé om varför alla mina candybilder blir så bautastora, trots att de ska minskas automatiskt när man lägger in dem, så tar jag tacksamt emot förslag på vad jag kan göra åt det. Ser ju inte så värst roligt ut nu :(
Har försökt ändra sidbredden, men det blir likadant nästa gång jag lägger till något...

Ha en fortsatt trevlig söndag, själv ska jag nog sätta mig vid pysselbordet lite :-)

1 kommentar:

Annica sa...

Tack! Jag blev jätteöverraskad när jag såg att jag vunnit.
Förstår att du vill vinna den candyn! Jösses vad med fina saker.
Ha en skön kväll!