Bakgrund

fredag 17 september 2010

Brunt och vitt...

Julkortet för denna veckas utmaning hos Altheas Mix skulle vara i brunt & vitt.
Jag gjorde ett "Pepparkakshjärta" med rikligt med kristyr, precis som de som vi som barn alltid traditionsenligt fick på den årliga julmarknaden för lääänge sen ;)



Hjärtat kan man hänga upp om man vill och hälsningen skriver jag på baksidan:


Önskar er alla en trevlig hösthelg! Själv ska jag på tågutflykt till den Kungliga Hufvudstaden och återupptäcka skeppet Wasas hemligheter tillsammans med min systerson, det ska bli spännande! :-)

3 kommentarer:

Lena sa...

Jag blir sugen på pepparkakor när jag ser ditt kort. Det är så läckert, jättefint. Hoppas ni har en trevlig dag i sällskap med Wasa. Kram Lena

Outi sa...

Väldigt vackert!

Kram, Outi

Anonym sa...

Jättefint, som vanligt! Kul att man kan "använda" kortet också. Tack för en trevlig lördag. /Carina