Bakgrund

lördag 4 december 2010

Mitt bidrag till Pysselmyrans tidsutmaning

Det här kortet har jag gjort till veckans utmaning hos Pysselmyran:


Den här gången var det en tidsutmaning som gick ut på att man varje dag fick en ny detalj som skulle vara med på sitt alster.
Detta skulle finnas med: Motivstämpel, scallop, 3D. något rivet och blommor.

Precis lagom fick jag min vinst från just Pysselmyran - 6 st stämplar, tack än en gång! - och då var jag ju naturligtvis tvungen att testa ett par med en gång :D
Söta Mus-Britta har jag stämplat på cardstock & olika mönsterpapper, klippt ut och monterat med 3D-kuddar.

Använde pearlmaker till pärlhalsbandet.
Blev nästan löjligt nöjd över att jag lyckades få till det så pass bra ;)
Det vill annars gärna flyta ihop när man sätter dem så pass tätt tycker jag.

Även det fina sigillet är en vinststämpel.
Annars talar väl resten av "måstedetaljerna" för sig själv, blommorna, scallop oval och rivna kanter både uppe & nere.

Tack för titten & Ha en fortsatt trevlig helg!

8 kommentarer:

Cards By MI sa...

Charmigt. Mus-Britta är en riktig raring. Jättecharmigt kort!
xMarie

onkis sa...

Vilken jättesöt mus :)

Lena sa...

Vilken himla söt stämpel. Den blir man verkligen glad av att se. Ditt kort är superfint. Ha en trevlig helg. Kram Lena

Heidi sa...

Så nydelig kort!
Og et herlig motiv:) Flott pyntet også.
Ha en fin kveld, klem:)

snojbi sa...

Sicken söt lite mus

Maria sa...

En mycket fin blogg du har.
Roligt att du fick användning för din vinst sådär på engång.
Lycka till i utmaningen.
/Maria

Anonym sa...

Tack för din kommentar hos mig! Grattis själv! Tycker ditt kort är otroligt gulligt. Gillar färgkombinationen och älskar smårutiga band... :-)

Lene sa...

Så otroligt gulligt kort, stämpeln är jättesöt!
Kram lene