Bakgrund

måndag 11 juli 2011

40% rabatt på alla stämplar!

Hej på er!
Hade hoppats kunna visa er något nygjort här idag men tyvärr har jag, efter att först ha varit bortrest ett par dagar & inte kunnat pyssla, åkt på en rejäl förkylning med feber :(
Dagen har därför tillbringats i tv-soffan till största delen...
Har annars många projekt påbörjade i huvudet så så fort jag är på benen igen är det pysselbordet som gäller :)
Tills dess får ni hämta inspiration hos mina duktiga DT-kollegor, länkar till dem ser du här på högersidan -->

Hos Altheasmix gäller just nu

40% på alla stämplar

denna veckan 11-17 juli

Rabatten dras i efterhand! Ingen kod krävs

Så långt lagret räcker och endast varor i lager.

Välkommen med din order!

www.altheasmix.se


Julkortsutmaningen i full gång! www.altheasmix.blogspot.com


Och du har väl inte missat MIN KORTUTMANING med vinster från AltheasMix!?

Du har gott om tid att vara med, den pågår ända till den 31 juli.

Jag vill se kort med annorlunda form eller vikning & så ska det finnas en eller flera knappar med på kortet. Läs mer HÄR.

Det har redan börjat droppa in jättefina bidrag, ni hittar dem bland kommentarerna i samma inlägg.

Skulle förstås kunna visa dem här, men det får bli en annan dag, nu är det dags att jag kryper upp i soffan igen känner jag...


Ha det bäst!!





4 kommentarer:

onkis sa...

Hoppas att du snart mår bättre.
Och ett kort till din utmaning är under bearbetning :)
Krya på dig!

Marita Johansson sa...

Ojdå inte kul att vara förkyld nu
Hoppas att du snart mår bättre.

Kort till din utmaning kommer.

Kramisar

Lilla Pyssel Inger sa...

NEJ vad tokigt vännen att du har blivit sjuk!!!! Håller tummarna för att du SNART mår bättre och är på G igen:) Ta väl hand om dig själv !
Massor med krya på dig kramar från lilla vännen Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

TUSEN TACK vännen för mycket trevliga och fina ord hos mig som du lämnat kvar:) Det uppskattas mycket och gör mig mycket GLAD:)

Vad glad jag blir för din skuld att du fick en toppenhelg och att du hade tur och inte blev sjuk för sista natten.

Man behöver verkligen få umgås, äta gott och dricka gott det kallar jag livskvalitet och det gör oss mycket gott:) Så kan man njuta så ska man verkligen passa på:)

Skönt att du mådde lite bättre i går och hoppas att du mår MYCKET bättre i dag:)

Håller tummarna för dig:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger:)