Bakgrund

söndag 24 juli 2011

Har testat aluminiumtape :)

Hittade en sån himla bra beskrivning inne hos ScrappaLoss på hur man gör för att skapa läckra alster med aluminiumtape så det var jag tvungen att prova :)
Dekorerade en plåtburk som jag sen gav sonen, istället för ett kort, nu när han fyllde 20 år.

Lite svårt att fota så det blir många bilder...

Stansade ut bokstäver & siffror, använde mig av olika embossing foldrar & så är syrrans gardin med på ett hörn även här :)

En närmare beskrivning på hur man gör ser ni som sagt inne hos ScrappaLoss.

De romerska siffrorna står för hans födelsedatum & de ville jag ha med för att han nyligen har skaffat sig en sån tatuering..

Och så till sist locket...

Detta var riktigt roligt kan jag säga så jag kommer absolut att leka med denna tejp igen :)

Deltar med min burk i utmaningen hos Card and scrap - Bruk Punch / Dies

Tack för titten & Ha det bäst!!

21 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Wow vilken supersnygg burk.
Det måste jag testa

Tina Andersson sa...

Vilken kanonsnygg burk...bra tips för o ge bort i present! Ha en bra dag! Kramiz Tina

Aud Kirsten sa...

Wow, denne var bare utrolig flott!
Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring.

Mim... sa...

Wow denna burken var superläcker!
Ha det gott....

Cards By MI sa...

Hur cool som helst! Han måste ha blivit superglad! Kanonläckert! Är så glad att ha dig som idé bibliotek! :)
KRam
Marie

Papermum`s sa...

Wow!
Vad fin! Jag har ju tejpen men har inte lekt loss än men nu komm inspirationen sptutande! Tack!
Kram Linda

onkis sa...

Vilken läcker burk,kan tänka mig att sonen gillade den mycket.
Lycka till i utmaningen!

Anonym sa...

Jag förstår inte hur min gardin kunde hjälpa till, men burken blev riktigt häftig! Vilken tur att jag kommer och lånar din symaskin ibland så du får spillbitarna! //C

Lene sa...

Jisses så snygg burk, ska hoppa in och kolla. Kan vara bra att ha i minnet!
Kram lene

Lena B E sa...

Wow vilken läcker burk!! :O
Hur häftig som helst, jag antar att sonen blev stormförtjust! :)
Hoppas du har bättre väder än mig, här är det mulet och blåser, inte nåt kul sommarväder alls. Ser dessutom ut att bli regn igen! :(
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

Nina sa...

Wow så häftigt. Kram Nina

Annelie sa...

Jätte snyggt. Länka detta hos scrappaloss vettja, om du inte redan gjort d!

Eva sa...

Nu har jag ikväll sett den här tejpen på två av mina favobloggar och jag tycker resulatet är så häftigt. Jättesnyggt att lägga den på en burk!!
Ha det gott hälsar Eva

Katja/MezzaNotte sa...

Men så läckert att metalltejpa en burk!! Perfekt, nu vill jag oxå hitta en burk!!Sååå läckert!!

Biggan sa...

Så läckert!

Lena B E sa...

Hej vännen!
Vill bara berätta att jag uppdaterat våran dt-blogg.
Ha det bäst.
Kramar från Lena

Heidi sa...

Wow så utrolig stilig!
Lekkert!
Klem:)

Mikaela sa...

så läcker och vilken underbar idé till din son! Du har verkligen fått ihop den till en helhet! och tack för länken hos scrappaloss!!! alltid kul att inspirerar och inspireras. Nu ska jag leta burkar :D

Mea sa...

Så tøff denne var. :)

Ha en fin dag.

Прозрачная sa...

W-O-W, that's really awesome and fantastic!!! How did you make this structure, sweetie?? =)

agnelia sa...

Superläcker burk!:D Kul att du tog upp datumet/tatueringen!


Tack för din kommentar inne hos mig!
Samma här, mitt första men inte mitt sista verk med aluminiumtejp!
Säkert inte min sista rulle heller. ;-)