Bakgrund

fredag 1 juli 2011

Julkortsutmaningen v 26

Veckans bidrag till julkortsutmaningen hos AltheasMix blev så här:

Allt material som jag har använt hittar du hos AltheasMix.
Mönsterpappret är från Maja Designs kollektion "Juletid".
Det söta motivet kommer från ett litet block med olika motiv som jag köpte förra året, just detta finns inte i butiken nu men däremot hittar du flera andra om du tittar under "Papper" & sen väljer "Stack".

Vill inte du också hänga med på julkortsutmaningen? Klart du ska!!
Tänk bara så skönt att ha julkorten fixade i god tid! :)
Dessutom lottar Mita ut en vinst varje vecka bland de som deltar!
Kika HÄR så får du veta mer :)

Önskar er alla en riktigt trevlig helg!!

13 kommentarer:

onkis sa...

Det va ett mycket vackert julkort!!
Fina färger.

Lisa-olsi sa...

Snyggt!
Jag gillar bandet på spetsen.

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad kan man säga jo att du har lyckats åter igen och göra ett helt underbart vackert kort:)
Jag ska också försöka göra ett Julkort i helgen fast tycker det är lite konstigt att göra Julkort i Juli!!!
Ha en underbar lördag och ha det gott:) Massor med kramar från lilla vännen Inger:)

Nina sa...

Vackert julkort. Fint att sätta det röda bandet över spetsen. Kram Nina

Marita Johansson sa...

Det var ett riktigt tjusigt julkort

Outi sa...

Så vackert det blev! Allt material du har använt är så fint, både bild, papper och övrigt.

Kramar, Outi

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vackert och stilfullt julkor,riktigt snyggt!
tror att jag skall sätta mig och göra ett julkort i helgen!
Trevlig helg!
Kramar

Lena B E sa...

Wow ett sånt vackert julkort du har gjort!! :)
Jag har några idéer men känner inte alls för att börja med julkorten redan, det var ju inte alls länge sen jag måste göra ett gäng på beställning som du vet. ;)
Här är det mulet och kvavt så det blir säkert åska här med. Det börjar mörka så snart är det nog dags att stänga av datorn om jag vill ha den fungerande i fortsättningen. ;)
Ha det så bra vännen och var rädd om dig! :)
Många kramar från Lena

Päivi sa...

Vad vackert och harmoniskt julkort!

Heidi sa...

Så nydelig julekort!
Liker fargene du har brukt her:) Og det er lekkert pyntet. Herlig motiv også.
Vakkert!
Ha en fin kveld, klem:)

Cards By MI sa...

Väldans fint! Du ger mig dåligt samvete för jag inte får fler julkort gjorda än de på "tvång". :) Någon gång ska jag väl lyckas hänga på hoppas jag.
Kramar
Marie

Lene sa...

ÅH annelie, det är verkligen vackert! Så snyggt du gjort med bandet!
Ha en bra dag!
Kram lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen:)

TUSEN TACK för gulliga ord om mina korgar:)Det glädjer och uppskattas mycket:)

Tycker verkligen det är jättekul att du fortsätter som DT du är så himla duktig och inspirerande så Mita har tur som har dig också:)

Lycka till med din första utmaning är säker på att du fixar det lätt som en plätt ha ha ha:)
Självklart håller jag tummarna för dig och tårna också så är vi på den säkra sidan :)

I helgen var jag själv så då passade jag på att börja med mina Julkort:) Fasen vad tiden går fort när man sitter där och har trevligt:) Tappade helt kontrollen över tiden och blev mycket chockad när jag tittade på klockan och såg att den var två på natten upps!!!

Tiden går mycket fort när man har roligt ha ha ha:)

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

Ha det bäst och var rädd om dig:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger:)