Bakgrund

onsdag 13 juli 2011

Julkortsutmaningen v 28

Denna veckan är julkortsutmaningen hos AltheasMix helt i linje med min förkylning - man ska nämligen göra ett enkelt julkort med hjälp av "färdiga papper".
Kändes som en liten lagom utmaning att ta sig för när man fick
träsmak i tv-soffan...
Inga stämplar skulle användas & endast få dekorationer.
Så här blev mitt kort:

Jag gjorde det ännu enklare för mig & liftade vikningen på Mitas inspirationskort...

Mitt papper är av något äldre modell, från Panduro. Ett par röda öljetter för organzabandet & en stor hjärtbrads är min enda dekoration.
Hälsningen tänkte jag att man kan skriva nere i snön...

---------------------------------------------------------------------------------------------

Nästa vecka ska det däremot användas stämplar i julkortsutmaningen så därför har Mita just nu ett väldigt bra erbjudande:

40% på alla stämplar

denna veckan 11-17 juli

Rabatten dras i efterhand! Ingen kod krävs

Så långt lagret räcker och endast varor i lager.

Välkommen med din order!

www.altheasmix.se

-------------------------------------------------------------------

Min kortutmaning, med hemliga vinster från Altheasmix, hittar du HÄR, Välkommen med ditt bidrag!



10 kommentarer:

Nina sa...

Superfint,vackert med det röda hjärtat. Ha det så gott i sommar värmen. Kram Nina

Heidi sa...

Et nydelig kort!
Så enkelt og delikat:)
Ha en fin dag, klem:)

Lene sa...

Härligt kort! kul att testa på att göra annorlunda kort än de man oftast gör!
Krya på dig!
Kram lene

Cards By MI sa...

Riktigt läckert kort! tror till och med att jag har det pappret någonstans. Krya på dig vännen! Jag jobbar på att hinna med att vard med på din utmaning.
Kramen
Marie

Katarina sa...

Jättefint. Stackare, det är inte roligt att ha förkylningar på sommaren. Hoppas den försvinner snabbt. Krya på dig. Kramar Katarina

Margareta sa...

Jättefint kort med så väl anpassad design till vikningen! Supersnyggt!
Ha en härlig sommarvecka! Kram!

Lisa-olsi sa...

Ett mjukt och fint kort,
jag gillar vikningen.

Agneta sa...

De pappret är väldigt fint och du har verkligen lyckats få fram det på detta kortet.

Marita Johansson sa...

Jättefint julkort

Lena B E sa...

Åh vilket jättefint julkort du gjort!! :) Vad duktig du är som lyckas göra julkort i juli, för mig tar det fortfarande emot att börja göra dom tyvärr, för jag vet ju att jag borde starta igång, hmmmm.
Fy sjutton för att vara förkyld mitt i sommaren. :(
Du får kurera dig vännen så du snart blir frisk igen.
Krya på dig!
Kramar från Lena