Bakgrund

lördag 23 juli 2011

Julkortsutmaningen v 29

Här kommer mitt bidrag till Julkortsutmaningen v 29 hos Altheasmix.
Denna veckan skulle man stämpla sin egna bakgrund.

Jag använde mig av en stämpel från Reprint som heter "Julcollage".
Har köpt den hos Altheasmix men hittar den tyvärr inte där just nu.
Motivet är från ett gammalt klippark designat av Inger Harding & tygremsan är en spillbit från syrrans gardin ;-)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Många tankar går förstås idag till Norge, till alla de drabbade med närstående & till alla mina norska vänner. Ohyggligt & ofattbart...
KLEM & KRAM!



4 kommentarer:

Therese sa...

Hej..Vad kul att du tittade in hos mig. Jättefint kort du gjort, den stämpeln från Reprint är kanonfin. Den kommer nog att ligga på min inköpslista. Himla kul utmaningar, perfekt att få i gång julkortsskapandet.
Hoppas att alla har samma tur som jag och vinner också.
Kram Therese

Outi sa...

Superfint julkort! Själv har jag inte kommit igång med mitt ännu... har tillgång till en bit röd spetsgardin från mamma, kanske jag skulle använda den? Ha ha ha! Eller kan det vara ett kommande tema i Mitas julkortsutmaning? Nu drog fantastin igång:)

Ha det bäst!
Outi

PS. Förstoringslampan finns hos Biltema...

Nina sa...

Ett härligt julkort, så fint du har stämplat gillar den stämpeln väldigt mycket. Kramar från Nina

Marita Johansson sa...

Jättefint julkort