Bakgrund

torsdag 21 juli 2011

Knappblommor

Ja, jag fortsätter med mina kort med annorlunda form & knappar - precis som jag vill se i min utmaning som jag har tillsammans med Altheasmix.
Någon kul/fin kortvikning funkar också bra, huvudsaken är att det INTE är de vanliga fyrkantiga korten!
Läs mer HÄR!
Har här använt mig av både fram & baksida av Maja Designs härliga papper ISKALL SAFT från kollektionen Sommartider.
Satte KNAPPAR i mitten på blommorna.
De minsta blommorna fick lite BLING istället.

Idag är det tvättstugan & pysselrummet som gäller - passar perfekt då det är en riktigt gråmulen & regnig dag här hos mig :)
Tack för titten! ~ Ha det bäst!!!

11 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Bra sätt att använda knappar på

Katarina sa...

Underbart kort!

Annelie sa...

Jätte gulligt!!!

onkis sa...

Härligt sommarkort!

Cards By MI sa...

Väldigt sött! Charmigt med alla knappar.
Kramen
Marie

Eva sa...

Bra användning för en knappsamlare som jag!
Ha de
hälsar Eva

Lena sa...

Så fint och somrigt kort du har gjort. Ett bra sätt att använda knappar. Ha det så gott trots att sommarvädret inte är det bästa. Kram Lena

Margareta sa...

Oh vilken bra idé med knappar i mitten av blommorna - liftvarning här!
Ha det gott i sommarvärmen!
Kram!

Britt-Inger sa...

Härligt sommar kort!!
Får se om jag kanske ska haka på utmaningen ;O)
Ha en skön sommar.
Kramen, Britt-Inger

Heidi sa...

Så herlig kort!
Stilige med knappene:)
Ha en fin dag, klem:)

Lena B E sa...

Åh vilket härligt kort!! :)
Riktigt somrigt och fint!
Ha det så bra min vän trots att vädret inte är det bästa.
Hoppas du får en trevlig helg.
Kramar från Lena