Bakgrund

tisdag 26 juli 2011

Min blogg fyller 1 år IDAG...!

Hm...det hade jag inte riktigt koll på måste jag säga... men jag visste ju att det var nån gång nu i sommar & jag kommer snart här framöver att fira med nån liten utlottning av nåt slag där jag förstås hoppas att du vill vara med :)
Har dock precis kommit hem efter en liten minisemester - & ska dessutom snart iväg ett par dagar igen så jag har lite annat jag måste ta itu med först...men snart så :)

Just nu hos Altheasmix:

FRAKTFRITT!

Gäller dock ej Maja Design, enfärgad cardstock & kan ej heller kombineras med rabattkoder!

Gäller perioden 25-31 juli

Så långt lagret räcker och endast varor i lager.

MISSA INTE heller "Sommarfynd" i kategorin "Nyheter & Erbjudanden", fylls ständigt på med nytt.

Välkommen med din order!

www.altheasmix.se

Julkortsutmaningen är i full gång, se här: www.altheasmix.blogspot.com

Och så utmaningen här hos mig förstås! Den pågår tom nu på söndag den 31/7, så ännu har du alltså några dagar på dig att vara med! Läs mer HÄR!

Redan dagen efter sen så kommer DT-Lena att hålla i en ny utmaning, missa inte det!
Ska bli spännande att se vad hon hittar på :)

Nej, bäst att sätta fart, bloggrundan får tyvärr vänta lite...
men TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!! för alla urgulliga kommentarer ni gett mig för min "tejpade burk"!! *Glad att ni gillar*


7 kommentarer:

Cards By MI sa...

Grattis på födelsedagen! :)
Kram
Marie

Outi sa...

Grattis på bloggfödelsedagen (eller vad det nu heter på svenska)!!!

Kram, Outi

Marita Johansson sa...

GRATTIS på bloggens födelsedagen

Lene sa...

Grattis på 1-årsdagen!
Njut av sommaren vännen!
Kram lene

onkis sa...

GRATTIS!!! :)

Lena B E sa...

Stort GRATTIS på 1 års dagen!! :)
Kramar från Lena

Heidi sa...

Gratulerer med 1 års dagen!
Klem:)