Bakgrund

måndag 18 juli 2011

Sommarfynda!

Just nu hos Altheasmix:

20-60% rabatt på ALLA papper!

Gäller 17-24 juli

Rabatten redan dragen! Ingen kod krävs. Kan ej kombineras med andra rabatter!

Så långt lagret räcker och endast varor i lager.

MISSA INTE heller "Sommarfynd" i kategorin "Nyheter & Erbjudanden", fylls ständigt på med nytt.

Välkommen med din order!

www.altheasmix.se

Julkortsutmaningen är i full gång! Denna veckan vill Mita att vi stämplar vår egen bakgrund, se här: www.altheasmix.blogspot.com

Och så, förstås, min egna utmaning, med fina vinster från Altheasmix!
Jag vill att du skapar ett Kort med annorlunda form eller vikning, samt använder dig av knappar.
Varmt välkommen att vara med du med, läs mer HÄR!

---------------------------------------------------------------------------------

Har inte hunnit med några bloggrundor på sista tiden & kommer nog inte göra så på några dagar framöver heller. Imorgon fyller nämligen min stora lille pojke 20 ÅR!!!

Fråga mig inte hur det gick till...häromdan var han ju bara en liten klimp...

Han har avböjt något större kalas men firas ska han så klart ändå :D

Så jag tittar in hos er när det har lugnat ner sig lite, tack för titten & alla rara kommentarer!

HA DET BÄST!!!

Inga kommentarer: