Bakgrund

måndag 21 maj 2012

Anna 40 år

Här är det mycket som händer på en & samma gång, både vid pysselbordet & i det vardagliga, så blogg & dator får stå tillbaka lite. Men eftersom jag gärna pysslar efter utmaningar så måste jag ju förstås också försöka redovisa en del av det jag gör :)

I helgen hände det mycket kan jag säga, bla firade vi Anna som fyllde 40 år i mars (därav "har fyllt") & till henne gjorde jag den här presentkortsasken efter bildbingoutmaningen inne hos Kattiz.


Man måste använda sig av papper från K-designs när man deltar & det gör man ju gärna så snygga som de är.
Jag har använt mig av Rusty Gear & To the stars från kollektionen Simply Grunge.

Så här såg bingobrickan ut:


Jag blev otroligt inspirerad av alla olika bilder & hattade länge mellan de olika raderna. Jag hade nog material framme så att jag kunde fyllt hela brickan men raden jag till slut bestämde mig för är den med blommor, mitten & pärlor.
På mittenbilden är det förstås färgen orange - som fick mig att tänka 70-tal (Anna är ju född -72..) & så testade jag att använda gasväv...


Bilderna talar för sig själva..




Tack så jättemycket för alla kommentarer, jag tittar förbi hos er när det har lugnat ner sig lite!
Ha det bäst!

11 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Snyggt bok-kort!
Fina färger och
rosorna var tufft.
Ha det gott!
Kram Lisa

Sandra Hammer sa...

wow, så pent bokkort! Virkelig fine farger :D

Smil fra Sandra

onkis sa...

Jättefint bok-kort,
gillade färgerna.
Va glad din va ska ha blivit.
Kram!

Outi sa...

Läckert bokkort! Du är så noggrann med detaljerna, det blir alltid så fint.
Ha det bäst!
Kram Outi

Rosa A sa...

Jättefint bokkort! Gillar dina skruvar på ryggen :-)
Kram Rosa

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Snyggt bokkort. Färgerna var fina. Kram

Katarina sa...

Underbar present ask, så fin!

Eva sa...

Wow det här gillade jag!! Himla fint både inuti och på framsidan!
kram Eva

Kattiz sa...

Oj, ditt kort är verkligen TOKLÄCKERT! Och så många fina detaljer, som skruvarna i ryggen, blomsterarrangemangen var ju också sååå snyggt! Stort tack för att du vill vara med i K-designs utmaning!
Kram Kattiz

Marita Johansson sa...

Så kanonsnyggt

Marita Johansson sa...

Så kanonsnyggt