Bakgrund

fredag 14 september 2012

Annelie goes Bandanas?

Har ju glömt att jag skulle visa kortet som jag pga min klantighet fick göra i 2 versioner ;-) 
Här har jag då som sagt testat på Bandana-tekniken - eller alltså, egentligen vet jag inte riiiktigt vad som är kriterierna för den tekniken utan jag har kikat lite på fina kort & sen kört efter eget huvud och då bidde det så här...


Har äntligen kommit igång vid pysselbordet igen - och ja, nu sitter jag tom i mitt egna, fina pysselrum som jag har tjatat om så länge att jag skulle få!!
Det blev helt perfekt & precis som jag ville :-)
Det är inte riktigt klart, lite smådetaljer som jag får ta sen efter att vi har haft marknaden, men sen kanske jag kan visa er om ni vill se :-)

Ha en riktigt trevlig helg allesammans!
Jag själv ska pyssla & så ryktades det om att det fanns lite kräftor i ett hus nära mig, mums :-)

11 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Jag tycker det blev ett jättefint kort....sånt vill jag också kunna göra!
Vill gärna se ditt pysselrum!
Ha en fin helg Kram

Outi sa...

Riktigt snyggt bandana-kort! Känner mig övertygad om att du har hittat "den rätta" tekniken;-)

Läste att du förlorat din mormor. Beklagar förlusten. Sorgen har många ansikten och kan vara tung att bära. Hoppas du har kraft att bära din.

Varma kramar
Outi

PS. Tack för kommentaren hos mig. Det är helt och hållet din förtjänst att jag gjorde dies-förvaringen. Blev så inspirerad när jag såg din. Lite pinsamt att jag inte hann få den färdig innan jag skickade den till Inzpira, men det gick ju bra ändå. Har fortfarande lite "dekorationsarbete" kvar att göra.

Och Löfstad slott... kan rekommendera ett besök om du är nyfiken på hur ett rikemanshem kunde se ut. Massor av intressanta detaljer, som t ex gardinerna i ett par av rummen, de handbroderade tofflorna som står i herrns arbetsrum etc.

Cards By MI sa...

Väldigt tjusigt och mysiga färger. Sitter här och blänger på ett höstkort som inte vill bli till.
Många kramar
Marie

Marita Johansson sa...

Väldigt fint

Kraaaaaam

Heidi sa...

Så lekkert!
Nydelige farger og detaljer:)
Ha en fin søndag, klem:)

Katarina sa...

Ett jättefint bandana kort har du skapat. Ha en bra söndag. Kramar Katarina

Susanne sa...

Wow så himla läckert...denna tekniken har jag ännu ej hunnit med att testa. Kanske provar någon gång :) Önskar dig en fin söndag! Kramizar Susanne

cissi sa...

Jättesnyggt kort, såklart man vill se bilder på ditt nya pysselrum.

Nina sa...

Vad fint ditt kort blev och vilka ljuvliga färger det är. Jag har inte prövat på den här tekniken än, men det får jag nog göra när jag ser ditt fina kort. Klart jag vill se ditt pysselrum. Du får ha en bra dag. Kram Nina

Mikaela sa...

älskar bandana tekniken!!! väldigt fint kort!!!

så spännande att få se ditt rum!!

Carolas lilla Vrå sa...

Hade den stora lyckan att få detta härliga kort i postlådan :) Superfint och otroligt välarbetat. Tack å bock igen :)