Bakgrund

söndag 23 september 2012

Diamantkort

Hos Ett julkort i veckan var det denna gång en utmaning som jag är väldigt svag för, nämligen en bingoutmaning!
Så även om jag egentligen har lite annat att pyssla med just nu så tog jag det lilla diamantkortet som vi lärde oss på cirkeln i onsdags & dekorerade det färdigt lite snabbt.


Bingobrickan såg ut så här:


Jag valde den lodrätta längst till höger...
Något i metall - den lilla hjärtbradsen, bling, 
textstämpel - den hittar man på den lilla tagen som sitter nedstucken bak & så minst 6 mönsterpapper 


 Tagen är gjord av två olika ihopsatta mp men jag hade fått till 6st ändå för motivet är ju utklippt från ett mönsterpapper, tänkte inte på det... ;-)


Kul vikning som jag ska testa fler gånger.

~ Tack för titten ~ 

12 kommentarer:

Angelica sa...

Jättefint kort!!
Fin vikning och bilden är supersnygg!
Ha det gott!

TinaLinn sa...

Åh så fint! Och jag älskar den vikningen måste leta tut på en gång =)

Unknown sa...

super snygg vikning
till ett super snyggt kort.
Kram Elin

Rosa A sa...

Vilket läckert julkort! Jag har inte hunnit göra något till veckans utmaning, men det kanske kan bli av att testa bingobrickan en annan gång! Tack för tipset om min blogg, jag har ju blogg.se så den går inte att länka hos blogger tyvärr. Men nu hittade jag ett sätt att lägga in den som "min webbsida" istället :-D
Kram Rosa

Lisa-olsi sa...

Jättefint kort med snygg ram
och den vikningen är tuff,
den måste jag komma ihåg att prova.
Ha det gott!
Kram

Marita Johansson sa...

Jättesnyggt och läckert vikning

Kraaaaaam

Outi sa...

Oj så många inlägg du har skrivit på sistone! Jag hänger knappt med;-)Har förstås kollat in det jag missat. Gillar både julkortet och din vackra tändsticksask. Och ditt diamantkort är jättefint! Det ser så avancerat ut.

Allt gott!
Kram Outi

PS.Ska du vara med på Scrapbutikens träff i höst?

Nina sa...

Vilken fin vikning och kortet är helt underbart. Ha en bra dag. Kram Nina

Cards By MI sa...

Tjusigt! den vikningen har jag aldrig lyckats få till. LoL Blir lite kort här känner jag. inflammationer i axlarna så det bara tjongar om det. Suck. Hoppas du mår bättre än jag.
Många kramar
Marie

onkis sa...

Ett jättefint julkort,men en snygg vikning.
Härliga färger.
Kram!

Heidi sa...

Aldeles nydelig kort!
Lekre mønster ark og farger:)
Ha en fin kveld, klem:)

Margareta sa...

Ååh så mycket fint du gjort medan jag varit ute och rest! Du är verkligen på G igen, kan jag se! Det här kortet var verkligen såå fint - undrar om jag kan fundera ut hur du gjort...
Tändsticksasken här under är ju underbar och julkortet i rött med hjärtat (som jag är så avundsjuk på) såå härligt juligt!!
Ha det gott min vän! Kram!!