Bakgrund

torsdag 17 januari 2013

Chokladkort ~ Chocolate card

Här har jag provat på att göra ett chokladkort - jag har använt mig av Mariannes tutorial.

I´ve made a chocolate card after the tutorial that Marianne has made.


Ett par hemmagjorda blommor av samma spets som den som sitter runt kortet.

A couple of homemade flowers and the roses - at least the white ones- are from Wild Orchid Crafts 

Mönsterpappret kommer från / The designpaper is from Bildmålarna


Kram = Hug :)


I´m entering these challenges:
Wild Orchid Crafts - #67 Coming up roses
Inky Chicks 1st - Anything goes
Paper Crafting Journey - Anything goes

Ha det bäst & Take care! :)

17 kommentarer:

cissi sa...

Så himla fint, ja visst är det viktigast att man får träffas och prata, scrappa kan man ju göra själv hemma:)Jag var också trött dagen efter.

onkis sa...

Den altrade choklade är vekligen jättefin.
Kram!

krafty-kutz sa...

It's beautiful... I will leave it just where it is in the inky chicks..
Thanks for entering xx

Ulla sa...

Jättesnyggt altrad ask fina färger gillar mycket. Det som finns inuti är inte så dumt det heller.
Kram Ulla

Marita Johansson sa...

Ett riktigt snyggt och läckert kort

Trevlig helg

Linnea sa...

h va fint kort och så himla bra att man får plats med choklad inuti. En perfekt gå-bort-present :) Detta måste jag helt enkelt testa att göra! :)

Kram Linnea

Katarina sa...

Helt underbart chokladkort. Du har verkligen fått till det fint. Jättefina blommor du gjort själv.

Trevlig helg. Kramar Katarina

Louise sa...

WOW säger jag bara så fint du har gjort det.Det värsta var ju att jag blev godis sugen nu......
Ha det bäst vännen och en jätte trevlig helg.
Kram Louise

Majsan sa...

ÅHH såå underbart vackert detta är, men guu så fina blommor du har gjort av spetsbandet, suprduperfina.

KRAM MAJSAN

Majsan sa...

ÅHH såå underbart vackert detta är, men guu så fina blommor du har gjort av spetsbandet, suprduperfina.

KRAM MAJSAN

Lisa-olsi sa...

Ett vackert chokladkort.
Snygga färger och bilden är ju så söt.
Blommorna är jättefint ihopsatta.
Fin vikning.
Lycka till i utmaningarna.
Kram

Paula sa...

Hej!
har kollat runt lite bland dina alster och jag måste säga att du verkligen gör dina saker - jag återkommer för att få lite inspiration av dig.
Ha en bra dag!

Anne sa...

Nydelig sjokoladekort, så lekkert pyntet og flott motiv. :)

Klem, Anne.

Leslie sa...

Absolutely beautiful! Thanks for playing with us in the Paper Crafting Journey Anything Goes Challenge!
Hugs,
Leslie, DT
http://leslieturner58.blogspot.com

Pop's Cards sa...

Good Morning sweetie this is fabulous loving the colours, thanks for joining us at WOC this time hugs Pops x x x

Eva sa...

Jag har också provat chokladkorten och gillar dem verkligen! Har behov av ett nu i veckan och blev väldigt inspirerad av ditt som är så vackert dekorerat. Tack för det!
kram Eva

Chris_P sa...

Åhh så snyggt! O så gott :-)