Bakgrund

lördag 30 mars 2013

Två färger & kycklingar

Trodde inte att jag skulle hinna få till ett kort till den 3:e & sista påskkortsutmaningen hos Scrapbutiken men så kom jag på att jag skulle ha ett kort till en påskblomma så då passade jag på att göra det enligt deras utmaning som denna gången gick ut på att skapa med två färger (mina är då grönt & natur/beige) samt att ha med en eller flera kycklingar.


Motiv & mönsterpapper kommer från Pion design.

Sen har nu röstningen i Fjäderfestivalen HÄR hos Pyssloteket börjat. 
Jag deltar ju då med min lilla påskkorg:


Och som jag tidigare sagt är ju röstfiske tillåtet men egentligen är jag inte mycket för det, man vill ju helst vinna för att någon gillar det man gör & inte för att man har flest kompisar så rösta gärna (klicka HÄR) men rösta på det bidrag ni gillar bäst!
Jag har själv en helt annan favorit som det skulle kännas helt rätt att det vann :-)

Stort tack för alla fina kommentarer & Påskhälsningar!
Ha en fortsatt skön PÅSK!

9 kommentarer:

Cards By MI sa...

Väldigt läckert kort - harmoni är ordet som kommer för mig. Ser så mysigt ut med den fina bilden och den härliga fjädern.
Korgen din måste jag ha missat på något sätt. ;) Jättefin den också, kul att se att du börjat färglägga lite igen.
Glad påsk
Kram
Marie

Camilla sa...

Jättehärligt kort!

Idag mår jag sämre än igår typsikt nog! Hoppas att du inte åkt på något du med nu!!

Skulle rösta på ditt bidrag men lyckas inte,man måste skapa konto hos Wordpress tydligen..

KRAM!

Lisa-olsi sa...

Jättegulligt kort med
söta små kycklingar :)
Tuff korg.
Ha det gott!
Kram

onkis sa...

Jättefint påskkort,
och jag har varit inne och röstat på din fina korg.
Kram!

Nettan sa...

Ett fint kort med fint motiv, påskigt med fjädern.
/Nettan

Linnea sa...

Jättefint kort och korgen är jäätesnygg!! :)

Kram

Ulla sa...

Så gulligt kort snyggt med fjädern och så söta kycklingar.
Kram Ulla

Anna sa...

Så gulligt kort du har gjort och din korg är ju supersöt.
Kram

Anne sa...

Så nydelig kort, elsker papiret og bildet!

Herlig påskekurv :)

Klem, Anne.