Bakgrund

fredag 10 maj 2013

Rosa chokladkort

Jag har gjort ännu ett chokladkort, denna gång var önskemålet rosa & gammeldags romantiskt till en tjej som fyller 21.


När jag letade bland mina dekosar fann jag en bingobricka som jag hade vunnit i en utmaning, med just nummer 21 på, tyckte det blev en kul detalj :-)

Jag lämnar in det till utmaningen hos En liten butik som mycket passande vill se just romantiska alster denna månad.


Mönsterpappret är Authentiques "Cherish One", helt underbart både i kvalitet & utseende - även om jag lyckades dölja det mesta av det på framsidan ;-) Själva chokladfickorna är gjorda i Pion designs "Rödklöver".
HÄR finns en beskrivning på hur man gör dessa chokladkort.


Tack för titten ~ Trevlig helg!

11 kommentarer:

Louise sa...

Myckert snyggr och väl arbetat kort. Du är så duktig och uppfinnings rik på att komma på massa snygga detaljer och vikningar. Massor med Kramar Louise

cissi sa...

Så fint och romantiskt!

onkis sa...

Jättefin,
gillade sammansättningen av alla fina färgnyanser.
Kram!

Nina sa...

WOW, sååå fint. Nu skall jag kika in och se hur man gör. Lycka till i utmaningen. Kram Nina

Cards By MI sa...

Så väldigt fint och vilken roligt "prick över "I" med bingopluppen. Kul! Underbart motiv och ett väldigt härligt kort, å så är det smaskigt också. ;)
Kramar
Marie

Ulla sa...

Så trevligt kort och tufft med bingopluppen.
Kram Ulla

Pysselbus sa...

Hej Anneli!

Åhhh vad det var länge sedan jag kikade förbi din blogg! Gruvligt läckert chokladkort - riktigt vintage och RIKTIGT romantiskt!! Dekorationerna är underbara!!! Tusen tack för att du hittat till En liten butik och ville vara med i vår månadsutmaning!

Kram
Linda
Inspiratös En liten butik

Heidi sa...

Aldeles nydelig kort!
Så lekkert pyntet:)
Duse og delikate farger.
Ha en fortsatt fin helg, klem:)

Paula sa...

Det kommer nog att gå välfdigt bra med detta kortet i tävlingen - så coolt!
Pricken över i är bingosiffran :)

Mona sa...

Vilket läckert choklad kort du har gjort här kommer säkert att uppskattas mycket av mottagaren, kul detalj med bingobrickan ibland överträffar man sig själv med goda idéer :))
Ha en fortsatt skön helg
Kram Mona

Outi sa...

Underbart chokladkort! Ljuvligt romantiskt, håller tummarna för dig i tävlingen!
Kram, Outi