Bakgrund

fredag 25 oktober 2013

Dopkort i höstens färger

 Det här är mitt bidrag till utmaningen hos Moa Pyssel där man skulle inspireras av en vacker höstbild.


Vikningen kallas Criss cross-card.


Eftersom jag ska åka på scrapträff i Västervik i em så tänkte jag att det är bäst att jag bloggar nu så att jag inte missar det på söndag kväll när jag kommer hem - jag trodde ju nämligen att sista dagen var då och inte som jag såg nu söndagen den 24 november...!!
Jaja, nån gång kan ju även jag vara ute i god tid då ;-)

Ha en riktigt trevlig helg, det ska jag ha! :-)

4 kommentarer:

Lotta sa...

Hej Annelie!
Åh vilket vackert kort! Så ljuvlig stämpel och vilka höstfärger! Tack så mycket för att du deltar i höstens tävling hos Moa Pyssel (hihi, jo du är ute i god tid!) Och ha det så jättebra på träffen i helgen! kram Lotta på Moa Pyssel

Lisa-olsi sa...

Ett vackert dopkort i höstens vackra färger.
Fin vikning och skeden är perfekt till.
Ha en trevlig helg.
Kram

cissi sa...

Jättefint!!!

Cattiegirl sa...

Välgjort och detaljrikt som vanligt! Riktigt häftig effekt med höstfärger på ett dopkort! Å den lilla skeden är en bedårande detalj!
Kram
//Cattie