Bakgrund

söndag 10 november 2013

Fars Dag

Här har jag gjort ett chokladkort till min Far. 
Today it´s Fathers Day here in Sweden, I´ve made a chocolatecard for my father:


The designpaper is from Stamperia.

Det snygga pappret kommer från Stamperia - som jag hittills främst har förknippat med decoupage & jag hittade det här i vår lokala decoupagebutik; Dekorationsverkstan.


Och appropå decoupage så har jag blivit kontaktad av det italienska företaget Calambour.
De undrade om jag var intresserad av att prova på att skapa lite med deras papper och det är ju klart att jag är, förstå vilken ära!!
Så nu I think I´ll have to shape up & write some more in english in my posts, right?! ;-)

--------
It´s a great honour for me to tell you that I´ve been contacted by the Italian company Calambour.
They are very kind to ask if I would like to try some of their beautiful papers and of course I would love to!!
They got both (mostly) papers for decoupage but also for scrapbooking and I´m so looking forward to start to work with the papers that arrived just the other day.

Ha det bäst & Take care!

4 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Såååå himlans snyggt

Anne sa...

Så flott farsdagskort! Elsker stjernene og så fint med blomster og tannhjul sammen. Herlige farger og så fint brettet. :)

Klem, Anne.

Majsan sa...

Supersnyggt farsdagkort!!
Såå läckra detaljer!!

Kramar Majsan

Lisa-olsi sa...

Läckert kort, snyggt med den
gröna blomman till :)
Grattis till att ha blivit "testare".
Ha det gott!
Kram