Bakgrund

söndag 24 november 2013

Tändsticksask & ljus

Så här blev då ljusen & tändsticksasken som jag pratade om att jag tänkte skulle matcha min jultallrik i det HÄR inlägget.
-----------------------
Here´s the candles & the matchbox I talked about earlier. 
I think they will look great together with the plate in THIS post.


Jag har gjort en egen stor tändstickasask av 4 stycken småaskar. 
Jag målade en riktigt kraftig kartong som jag sen lackade dit motivet på.
Motivet är i mullbärspapper från Calambour.
Jag har också använt mig av glitterlim, hjärtpärlor, band & lite röd pearl maker. 
Och så brads för att kunna öppna lådorna.
-----------------
I´ve made a big mathbox with help of 4 smaller ones and some very thick cardboard that I painted.
Then it´s decorated with mullberrypaper from Calambour.
I also used some ribbon, stickles, heartpearls and red pearl maker.
And brads so you can open the boxes.


Lite glitter & pearl maker på ljusen också.
------------------------ 
Some glitter & pearl maker on the candles too.


Ha det bäst & Take care!

5 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Men du milde tid så snyggt!
Kram Inga

Frida sa...

Det blev ju supersnyggt! =)

Kram Frida

Anne sa...

Nydelige lys, og så flott fyrstikkeske! :)

Klem, Anne.

cissi sa...

Jättesnyggt, du får visa mig på nästa träff. Jag tar med mig nån servett och "tapepappret" jag köpte för ett tag sen.

Outi sa...

Vansinnigt fint!
Kram, Outi