Bakgrund

måndag 3 mars 2014

Sunburst card

Här har jag gjort ett dopkort efter en mycket inspirerande skiss som jag hittade hos "Veckans skiss"
Jag har gjort en egen bakgrund med en, för mig, ny teknik som kallas "Sunburst technique".
HÄR hittade jag en bra tutorial - jag gjorde dock mina remsor 8" långa till mitt kort (som totalt mäter 6,5x6,5")
------------
I´ve made a card for a boy´s baptism after a very inspiring sketch over at "Veckans skiss" 
I´ve used the Sunburst technique, HERE you can find a great tutorial. 


Skissen / the sketch:

Ha det bäst & Take care!


6 kommentarer:

pojjo sa...

Jätte snyggt, syns tydligt du följt skissen :D

Ulla sa...

Så underbart dop kort, gillar hur du satt pappren på kortet.
Kram Ulla

Camilla sa...

Blev ju jättesnyggt!!Tack för att du är med och tolkar veckans skiss!

Lisa-olsi sa...

Jättefint kort, snyggt med pappren
som strålar och så söt bebis :)
Ha det gott!
Kram

Gurkiss sa...

Vilket super fint kort du har gjort.
Coolt med bakgrunden du gjort :)
Himla söt stämpel :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

jättefint kort ...lycka till i tävlingen...
kram
Agneta