Bakgrund

torsdag 7 januari 2016

Min tur att göra swapbrev

I december var det min tur att plocka ihop tre stycken brev med lite smått & gott i till att göra ett kort av.
Postade två av breven - till Johanna & Lisa - & gjorde sen ett kort av det tredje, så här blev det:
--------------------------
In December it was my turn to make the swap letters. I sent away two of them - to Johanna & Lisa - and then I made a card  of the third one, it turned out like this:


Denna gång valde jag att vi skulle göra en av mina favoritvikningar, ett "Triple pocket card". 
En väldigt enkel men trevlig vikning som du hittar en bra beskrivning på HÄR
---------------------------------------
I decided that we should do a "Triple pocket card", one of my favorite foldings, you´ll find a great tutorial HERE


Detta var vad som fanns i våra brev:
--------------------
The content in our letters


Lisas kort hittar du  HÄR & Johannas finns HÄR
------------------
You´ll find Lisa´s card HERE & Johanna´s is HERE


Ha det bäst & Take care!

4 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Görfint kort

Maya sa...

Fantastisk flott kort, og tusen takk for att du linker tilbake til min beskrivelse ♥
Ha en flott dag, og helg!
Kram, Maya

Anna sa...

Så fint du fått till det, det är en fröjd för ögat att se på dina alster.
Kram

Lisa-olsi sa...

Ett jättefint kort i fina papper
och så söt bild, fin och kul vikning :)
Ett härligt kit som jag också fick ta del av.
Själv ligger jag efter i bloggandet,
mitt kort kommer snart upp i bloggen :)
Ha det gott!
Kram Lisa