Bakgrund

onsdag 1 juni 2016

Criss Cross Card

Nu i maj så var det var min tur att fixa kit & välja vikning i swappen och jag bestämde att vi skulle göra ett Criss Cross Card, en väldigt enkel men trevlig vikning.
Så här blev mitt kort:
----------------------------
In May it was my turn to put the swap letters together and decide folding for us all. 
I choose a Criss Cross Card, a simple but nice folding technique.
My card:




Följande hade jag plockat ihop åt oss alla:
----------------------
This is what I put in our kit´s:




Lisas kort hittar du HÄR & Johannas kommer snart HÄR
--------------------------
You´ll find Lisa´s card HERE & Johannas will soon be HERE

Kul att du tittade förbi trots den dåliga uppdateringen härinne!
Tyvärr protesterar kroppen högljutt för både pyssel & blogg sedan över ett halvår tillbaka så jag har svårt för att både blogga gammalt & att göra nytt, hoppas på att det vänder snart....
--------------------
Thank you for popping by, in spite of the few updates!
My body is´nt happy and shout out loud when I want to craft or post something in here, hoping for better times soon....


Ha det bäst & Take care!

1 kommentar:

Lisa-olsi sa...

Jättefint kort, söta "flärpar" med blommorna,
jag gillar ditt grattis och blombuketten :)
Tack för ett härligt kit och kul vikning :)
Kram Lisa