Bakgrund

måndag 3 oktober 2016

Braided Card Technique

Det här kortet gjorde jag till min mamma som fyllde år igår.
Har testat en, för mig, ny vikning som kallas Braided Card Technique, roligt att göra & blir en väldigt fin detalj på kortet - även om jag har lyckats dölja hälften ;-)
Hittade en bra beskrivnig HÄR.
-------------------
A card for my mothers birthday with the Braided Card Technique.
I found a great tutorial HERE.


Kul att vara med på utmaningar igen, denna gång är det dessa:
-----------------------------
I´ve made it for these challenges:

my row: twine- flowers - pearls



Ha det bäst & Take care!

3 kommentarer:

Min hobbyverden sa...

Vakkert kort.
Hyggelig at du deltar på vår utfordring hos Nordsalten hobbyklubb.
Smil fra DT-Ane Lene

Cards By MI sa...

Men så härligt att se dig här. :) Vilket tjusigt kort! Underbara härliga höstfärger och så snygg design. Härligt att ha dig med i vår TPS utmaning!
Kram Marie

Veronique sa...

Nydelig kort. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Nordsalten Hobbyklubb. DT Veronique