Bakgrund

onsdag 1 mars 2017

Årets första julkort

Årets första julkort har blivit till tack vare ett jättefint kit som jag har fått av Lisa.
Hon skickade mig ett härligt brev med passande papper & dekorationer till att göra åtminstone ett kort av.
Hon gjorde ett likadant kit till sig själv och HÄR kan du se hur hennes fina kort blev och vad som var i brevet som vi har använt oss av.
---------------
My first Christmas card of this year is made thanks to Lisa.
She sent me a nice kit with papers and decorations to make at least one card of.
She made a kit to her own too and HERE you can see her lovely cards and what goodies we used.


Så här blev mitt kort: / My card:


Jag gillar verkligen detta sätt att pyssla på, att ha ett förutbestämt material att använda, det kan vara en riktig utmaning & sätter fart på kreativiteten.
--------------------------
I really love this way to craft, to use only the things in the kit. It can be a real challenge and it makes me creative.

Ha det bäst & Take care!


2 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Vilket snyggt och gulligt kort du fick till :)
Så fint med spetsarna som ramar och sugröret
fick du med också, jag testade men det passade inte.
Tack för att du gjorde ett så fint kort av mitt kit.
Ha det gott!
Kram Lisa

Anonym sa...

Vackert ....
Ha en fin dag!