Bakgrund

tisdag 7 mars 2017

When life gives you lemons, make lemonade

Ett kort som jag har gjort till en skissutmaning i 72-timmarsgruppen på FB som Lisa höll i.
Förutom att följa skissen skulle man även ha med en text, minst en knapp & temat var mat/dryck.
------------------
A card made for a sketch challenge at FB with the theme food/drinks. 
There should also be words and at least one button on it.


Jag har använt papper från Maja Designs kollektion "Coffee in the Arbour"
----------------------------
I´ve used papers from Maja Design, "Coffee in the Arbour"


Ha det bäst & Take care!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör så vackra kort,tack för att du kikade tbx till mig & lämnade en kommentar :)Ha en fortsatt fin Torsdag!

Lene sa...

Jag tycker detta kort är så vackert... svalt och somrigt!
Kram Lene
http://franpysselbordet.blogspot.se/

Lisa-olsi sa...

Ett härligt sommarkort,
jag gillar det gula och
hur du gjort med texten.
TACK för att du var med
på min utmaning och gjorde
så fint efter min skiss :)

Klart du ska skaffa ett stämpelverktyg,
intala dig att det är superREA
och köp nu, så kan du önska
dig något annat "viktigt"
när du fyller år :)

Hoppas du får en fin och
GLAD PÅSK, kram Lisa.