Bakgrund

onsdag 19 september 2018

Lisas brev

I vintras så fick jag ett jättefint swapbrev från Lisa. Av olika anledningar (från min sida) så har det inte blivit av att blogga vad vi har gjort med det, men nu så äntligen, så här blev mitt kort:
--------------------------------
My card from a lovely swap letter that I got from Lisa:



Jag hade mitt brev med mig när jag var på scrapträff och använde mig då av det även på en skissutmaning.
Har då lagt till den virkade duken och den utstansade vimpeln:
--------------------------------
On this card I used the kit on a sketch challenge at a crop and added the chrocheted cloth and the banner die from my own things:



Jag använde mig av band som ramar på båda korten.
--------------------------------------
I used ribbons as "frames" on both cards.


Ta en titt HÄR inne hos Lisa och se vad det var för saker i våra brev och vad hon har gjort utav det.
------------------------
Please, visit Lisa HERE, there you´ll see what we got in the letters and all the beautiful things that she has made out of it.


Tack snälla Lisa för att du vill byta brev med mig, det är alltid lilla julafton när de kommer :)

Ha det bäst & Take care!

1 kommentar:

Lisa-olsi sa...

Ett vackert kort, det är fint med rosa och grönt :)
Tufft med bandramen och jag gillar knappen i blomman.
Fint och tufft andra kort, snyggt med pärlorna i metallblommorna.
Tack för att du gör så fina saker av mina kitt.

Jag har precis öppnat ditt härliga kit, det ska bli så kul att
få pyssla med de vackra pappren och allt annat fint som finns i brevet.

Ha det bäst!
Kram Lisa