Bakgrund

fredag 12 augusti 2011

Glasstävling hos Lena!

Du har väl inte missat att DT-Lena har en väldigt trevlig utmaning just nu, där du kan vinna fina priser från Altheasmix!?
Ingen fara isåfall, du har fortfarande gott om tid på dig, utmaningen pågår hela augusti :)
Lena vill se GLASS i alla dess olika varianter. Allt utom att "bara ha med ordet glass" är tillåtet, kika HÄR så får du veta mer.


Min glasspinne vilar på ett papper från Maja Designs kollektion "Sommartider" och heter "Klarblå himmel". Du hittar det HÄR i butiken.
Dekorerade enkelt med några snurriga CHARMS & klippte ut "iskall & glass" från textremsan på två olika andra Maja-papper.

--------------------------------------------------------------------------

Tyvärr verkar det som om jag får hoppa över julkortsutmaningen denna veckan, tiden vill inte räcka till riktigt för allt jag vill & måste göra.
- Men, men, man ska väl aldrig säga aldrig, det är ju några dagar kvar ännu, vi får väl se ;)
Vill DU också hänga på så hittar du allt du behöver veta HÄR.
Mita ger oss olika utmaningar & lottar ut en vinst VARJE VECKA.
Men största vinsten, enligt mig, är ju att man kanske blir färdig med julkorten i god tid & slipper stressa (med dem iaf..) de sista dagarna innan jul. Perfekt :)

-----------------------------------------------------------------------

Oj vilken trevlig respons jag har fått på min BLOGCANDY
Tack så mycket alla ni som vill vara med, kul att ni gillar det jag har plockat ihop!
Jag får ju samtidigt chansen att upptäcka så många nya & trevliga bloggar/bloggare och jag vill gärna hälsa på hos er alla, men återigen, tiden räcker inte riktigt till så det kanske tar några dagar innan jag kommer förbi hos just dig.

HÄR hittar du min lilla BLOGCANDY Välkommen att vara med du också!
-----------------------------------------------------------------------

Sist, men inte minst, vill jag förstås tacka för titten & önska dig en riktigt trevlig helg - själv hoppas jag få smaka på några kräftor :)
Ha det bäst!

14 kommentarer:

Lena B E sa...

Åååh vilken jätteläcker glass du gjort, den ser riktigt iskall ut och väldigt god ser jag ju att den är!! :)
Tack snälla du för din jättefina inspirationsglass!! :)
Ha en jättetrevlig helg min vän och ha det bäst du med.
Kramar från Lena

Nina sa...

Läckert glasskort, så roligt med alla knappar.Trevlig helg. Kram Nina

onkis sa...

Mums,ditt kort ser riktigt läckert ut :)
Ha en underbar helg!

Lena sa...

Vilket läckert kort du har gjort. man blir sugen på glass! Ha en trevlig helg. Kram Lena

Carina sa...

Mums, vilken glass:)

Larisa sa...

It is very cute!! Great idea how to use the buttons! Love it)

Karen Howard sa...

Wow, this is fabulous! Love the design and embellishments! Hugs, Karen

P.S. If you have time to stop by, I'm giving away some blog candy!

Frida sa...

Nu fick du mig att bli sugen på glass. Typiskt, jag som skulle va lite "duktig" idag. =) Väldigt fin glass du gjort. Snyggt m alla knappar.

Tack för besöket i min blogg o vad kul att du vill delta i min candy. =)

Nä, nu ska jag ta en titt på den där julkortsutmaningen som du tipsar om!

Ha en bra dag!
Kram

pojjo sa...

HIhi heeeelt underbar glass.. dem ser verkligen kall och god ut :D

Åsa sa...

Hej Anneli!
Vad roligt att du tittade in till mig, då blev jag äntligen färdig att titta in till dig igen och se ditt bidrag till Lena BE:s utmaning... och vilket bidrag sen... glassen ser riktigt isig ut!
Hoppas du har det så bra du bara kan idag!
Massor med kramar
Åsa/Busan

Lene sa...

ÅH så fiffigt att använda knappar!
Härlig glass!
Kram lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig min vän:)

Du är jo bara en fena på att få det till:) SÅ LÄCKERT och så fiffigt med knapparna det blev super snyggt:)
Du kan verkligen inspirera:)

Tusen tack för dom trevliga orden om asken till min son och som tur är så föll den sonen i smaken:)

Jag har haft helt underbara dagar med mina nära och kära ifrån Norge:) Har helt å hållit prioriterat tiden med dom. Vet jo inte när vi ses och träffas igen nästa gång!

Har fått många underbara bilder som jag kan titta på och även minnen. Har haft det helt toppen med lilltjejen och resten av familjen:) Det har varit super mysigt

Nu ska jag titta runt här på allt det underbara du har lagt ut under tiden som jag har varit borta och njuta av allt ögongodis som du bjuder på:)

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen:)

Lisa-olsi sa...

En go´ glass,
kul med knapparna.
Ha det gott!
Kram Lisa

Прозрачная sa...

What a cool idea!!! I like this card***