Bakgrund

onsdag 27 december 2017

Julkort av mitt swapbrev

I oktober så skickade jag ett nytt swapbrev till Lisa, det här var vad jag hade plockat ihop denna gång - ja för ni vet ju redan att vi gör två likadana brev & behåller det ena själva, eller hur ;) 
-----------------------------
In October I sent Lisa a new swap letter, this is what was in it this time:
- Well, as I told you before, we make two letters and keep the other one for ourselves so I don´t have to repeat myself right ;)






Och detta är vad jag knåpade ihop av det:
--------------------
And this is what I made out of it:





Jag har en hel del saker kvar i mitt brev men det får sparas ett tag,  det finns en hel del annat som det måste pysslas med först. 
Nu tycker jag att du även ska ta en titt inne i Lisas blogg, där kommer det snart, om inte redan nu, finnas bilder på vad hon har gjort av sitt brev. Känner jag henne rätt så är det en hel del ;)
--------------------------
I`ve got some goodies left in my letter but I`ll save it for later, got some other craft projects to take care of first.
 Please, take a look in Lisa´s blog too. Soon, if not already, you can see what she has made out of the letter. 


Ha det bäst & Take care!

1 kommentar:

Lisa-olsi sa...

Ett Gulligt och snyggt kort,
som vanligt väl sammansatt.
Hjärtbandet fick du till fint :)
Vanten är ju så söt, söt brads
och texten passar perfekt :)

TACK för att du skickade mig ett
lika härligt kit, det är så roligt
att öppna dina brev och få plocka
upp allt fint du har plockat ihop :)

Ha det bra och ett riktigt Gott Nytt År!
Kram Lisa