Bakgrund

lördag 30 december 2017

Min utmaning

Julkortsutmaning #7 i 72-timmarsgruppen på Facebook var det jag själv som höll i.
Jag ville se snö på korten & så hade jag en lista på saker som man fick välja 3 olika saker av som skulle vara med. 
En lite enklare form av en bingoutmaning :)
Så här såg listan ut:
*Pärlor eller Bling
*Spets, Band eller Snöre
*Glitter eller paljetter
*Metall (förtydligar: saker gjorda av metall, typ charms, gem, brads, blixtlås, mm)
*Hjärta
*Stjärna (vanlig, ej snöstjärna)
*Text (valfri form, får vara stämplad direkt på bakgrund)
*Blomma
--------------------------------------------------------------

In the 7th christmas card challenge it was my turn to host.
I wanted to see snow on the cards and I also had a list where they should chose 3 different things to use.
------------------------------

Mitt inspirationskort såg ut så här, där finns något av allting på listan med :)
Jag använde mig av Pion Designs fina serie "Glistening Season":
--------------------------
I made a card for inspiration with the beautiful papers from the collection "Glistening Season" by Pion Design.




Med detta kort så vill jag tacka så mycket för alla besök & fina kommentarer under året och jag önskar er alla ett riktigt 
Gott Nytt År!!
-----------------------------------
With this card I want to thank you for all your visits & comments during this year and I wish you all 
A Happy New Year!!

1 kommentar:

Lisa-olsi sa...

Snyggt kort!
Mysigt motiv och all spets
är riktigt tufft och fint :)
Ha det gott!
Kram Lisa