Bakgrund

tisdag 3 augusti 2010

Mitt 3:e julkort



Förra julen hittade jag inspiration inne hos Katrina.
Denna typ av kort, gjort av spillbitar, räddade min julkortshög förra året.
Det är väldigt enkelt men roligt att göra så det kommer säkert att bli flera stycken till i år med, trots att jag nu börjar så tidigt med dem.

Idag ska jag nog sätta mig och prova mina nya distresser. Tycker det är så snyggt men har inte så mycket vana på det så vi får väl se om jag törs visa nåt sen ;-)

Tack för titten & för alla goa kommentarer!

4 kommentarer:

Pysselbus sa...

Vilken smart idé!! Man får ju alltid en massa småbitar över så detta är ju perfekt!

Lycka till med distresserna! Ska bli kul att se framöver!

Ha det så bra!
Kram
Linda

Anna-Karin sa...

Vad bra att kunna ta tillvara på spillbitar på detta sätt! Tack för inspirationen!

Kram
Anna-Karin

Mita sa...

Snyggt där! Kram!

Lena B E sa...

Vilket himla bra tips du har här. Det blir ju massor av spill så alla tips där man kan göra av med några av dom är toppenbra.
Tack för inspirationen, det här ska jag försöka komma ihåg.
Tack för all inspiration.
Kramar från Lena