Bakgrund

tisdag 7 december 2010

Julkort efter Kreativa dagars skiss

Här har jag gjort ett julkort efter en skissutmaning som Kreativa dagar har just nu.
Den 14:e kommer det att vara en utlottning bland de som deltar, om vi är minst 5 som är med, så häng på du med vetja :-)
Du kan läsa mer HÄR


Är ju nybörjare på det här med skisser och vad jag förstår så behöver man väl inte följa skisser så slaviskt som jag har gjort.
Men när jag såg den här skissen så såg jag direkt framför mig vad jag skulle använda till mitt kort så det var inte mycket att fundera på, utan kortet gjorde sig nästan självt.
Skönt att slippa tänka ibland ;-)

9 kommentarer:

Lene sa...

Annelie det är jättesnyggt... jag älskar att göra kort efter skiss!
Kanske jag hinnar vara med.
Kram lene

onkis sa...

Jag gillar att göra kort efter skisser, det ger mig insperation.
Ditt kort va jättefint!!
Lycka till!

Lena sa...

Snygggggt. Gillar allt det glittriga och en snygg blomma. Tack för goa kommentarer. Jag vet vem som vinner hos Pysseltagen jag, hi,hi.
Ha det jättebra. Kram Lena

Pysselbus sa...

Åhhh,vad läckert!! Så snyggt matchat med pappren och dekorationerna... *me like* Var på tok för länge sedan jag var här inne och hälsade på men livet är lite galet för tillfället... Alldelens för mycket att göra...

Tycker det blev snyggt när du följde slaviskt, brukar jag nästan alltid göra. Är det en skiss tycker jag den ska följas... Så det är sååå läckert!

Ha det gott!
Kram
Linda

snojbi sa...

Ett jättefint kort.

Heidi sa...

Så nydelig kort!
Lekkert pyntet og flotte mønster ark.
Ha en fin dag, klem:)

Storstadslivet efter 40 sa...

Tycker att du fixat det bra..tjusigt gjort/Annette

Lena B E sa...

Vilket jättefint kort du har gjort!! :) Lycka till i tävlingen!
Jag gillar också att göra kort efter skisser, har precis lagt ut ett i bloggen till en tävling faktiskt, men inte denna. Ska kika in där så får jag se om jag orkar med sen, jag är ju så förkyld nu så då orkar man inte så mycket som du vet. Ha det så bra.
Kramar från Lena

Rosjen sa...

Hej!
Vad roligt att du gillade min blogg!! Tack!
Hittar mycket fint i din med!
Kram
Jannike :-)