Bakgrund

fredag 31 augusti 2012

Länge sen sist...

Ja oj vad länge sen det var nu, tack alla ni som inte gett upp hoppet om mig ännu utan fortfarande tittar förbi!

Har av olika anledningar varken haft tid eller lust att pyssla i sommar men nu börjar jag så smått komma igång igen - dessvärre dock med lite tveksamma resultat... :/

Har dels decouperat lite ljus som jag tänkte ta med på årets hantverksmarknad som vi i Linköpings Reumatikerförening har den sista lördagen i september - tyvärr var lacket troligtvis för gammalt så alla motiv lossnar..! :(
Min förhoppning är att jag ska kunna få bort motiven hela & att jag sen bara kan limma dit dem igen, 
*wish me luck & håll tummarna* ;)

Sen lyckades då, superduperduktiga jag, lägga framsidan på ett nästan färdigt kort på en stor, svart, vattenfast stämpeldyna..!?!
Skulle bara komplettera med ett litet stämpelmotiv på insidan innan det skulle postas, då blev jag inte glad kan jag säga :(
Hade där provat på bandana-tekniken för första gången - som tur var så var det riktigt roligt så jag snodde snabbt (jaja, för att vara mig gick det snabbt ;) ihop ett nytt liknande kort & mottagaren är bortrest så det gjorde inte så mycket att det inte kom iväg på rätt dag.. :)
Visar det nån gång i nästa vecka.

Bjuder istället idag på ett obloggat flaskkort som jag gjorde i våras:


Tack för att du tittade förbi ~ Ha en skön helg!

10 kommentarer:

cissi sa...

Du är inte ensam om att lägga ett nästan färdigt kort i svart stämpeldyna, har nog hänt mig två ggr.
Fin flaskskylt, ser ut som en nyckel-smart.
Håller på att måla lådan vit nu så vi får se om jag lyckas klistra på några papper också.

Anna sa...

Oj då! Jag hoppas du snart får pysselglädje för jag gillar dina saker.
Detta flaskkort var så snyggt och enkelt.
Kram

Marita Johansson sa...

Snyggt flaskkort

Trevlig helg

Kraaaaaam

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

nämen vilken otur du har haft, hoppas det vänder.... flaskkortet blev i alla fall fint...
kram Agneta

onkis sa...

Men vilken otur du har :(
Men ditt flaskkort blev jättefint.
Kram!

Majsan sa...

Oj det var ju inte så roligt, men håller tummarna att du kan limma dit dom igen :)

Superfint flaskkort har du ju gjort :)

TREVLIG HELG!!

KRAM MAJSAN

Katarina sa...

Inte ger vi upp hoppet, glad när det kommer ett inlägg. Vi ska blogga när det känns bra, det ska inte kännas som tvång. Trist med ljuset och kortet när du lagt ner så mycket arbete. Jättefint flaskkort med underbart fina papper. Ha en trevlig helg. Kramar Katarina

Heidi sa...

Så koselig å høre ifra deg igjen!
Nydelig flasketag du har laget:)
Håper du får ordnet lysene.
Ha en fortsatt fin helg, klem:)

Lisa-olsi sa...

Aj då, hoppas du kan limma om motiven,
det är konstigt att saker ligger på fel plats
ibland och stämplar av sig :)
Men ditt flaskkort är fint i varje fall :)
Ha det gott!
Kram

Lene sa...

hej vännen!
Tråkigt att du haft det så jobbigt, hoppas du ska få må bra i höst!
fint flaskkort! Synd att ditt kort blev förstört, men skönt att du orkade göra ett till!
ta hand om dig min vän!
kram lene