Bakgrund

onsdag 22 maj 2013

Konfirmationskort

Just nu så är det stor aktivitet vid pysselbordet, jag har fått flera beställningar på en gång & eftersom jag gärna är med på olika utmaningar så är det hög tid att börja redovisa dom.
Har gjort ett par stycken till Papirdokkenes utfordring # 47 där de vill se metall på alstren, här kommer mitt första bidrag:


Har gjort ett ramkort efter beskrivningen som cri-kee76 delar med sig av.
Motivstämpeln är Bildmålarnas "Konfirmation Mimosa" och textstämpeln kommer från Gummiapan.

Metallen finns med i form av korset & så hörnet som jag kladdade lite inka gold (old silver) på.


Tack för titten ~ Ha det bäst!

9 kommentarer:

Mona sa...

Ett mycket fint konfirmationskort, himla snyggt med ramkort måste prova det någon gång det ser kul ut. Lycka till i tävlingen
Kram Mona

Susy sa...

Underbart vackert konfirmationskort, Annelie!

Önskar dig en fortsatt härlig vecka!

KRAM SUSY

Malin sa...

Vackert konfirmationskort :) Tack för att du gillade min tutorial. Jag brukar försöka hålla dem väldigt enkla, eftersom jag själv inte gillar komplicerade tutorials. Lycka till i tävlingen.
Kram Malin

onkis sa...

Jättefint konfirmationskort,
snyggt när flickan är "inne" i kortet.
Kram!

Anne sa...

Så flott kort, herlig motiv og nydelig pyntet. :) Kjempefine lyse farger!

Klem, Anne.

Lisa-olsi sa...

vackert kort, fin färg
och snygg vikning.
Ha en trevlig helg.
Kram

Ulla sa...

jättefint kort och snyggt dekorerat.
Kram Ulla

Katarina sa...

Jättefint konfirmationskort. Kram Katarina

Angella sa...

Superfint kort du har laget til utfordringen vår. Det gjør seg fint med metallpynten!
Lykke til!

Angella, Papirdokkene :)