Bakgrund

måndag 8 juli 2013

Choklad med sommarkänsla

Här har jag gjort ett bidrag till utmaningen hos Scrap & Ting där temat är sommar.
Jag har gjort ännu ett litet chokladkort.
Jag valde en bild med en flicka med blomsterkrans för det tycker jag ger massor av sommarkänsla :-)


Flickan fick en ram av en tillklippt doilie.


Måste visa baksidan också så att ni får se det fina pappret jag har använt - Det är från Authentiques kollektion Cherish & heter "Cherish Two" - mmmm*love it!*


Glömde tyvärr fota insidan innan jag skickade över kortet till beställaren men HÄR hittar du en bra beskrivning på hur man gör dessa kort & kan se hur själva chokladfickorna ser ut.

Tack för titten ~ Ha det bäst!

12 kommentarer:

Cards By MI sa...

Ahhh så väldigt fint! Underbart vintage kort men en skön sommarkänsla. Härligt!
Kramar
Marie

Marita Johansson sa...

Ett fantastiskt fint kort


Kraaaam

Anna sa...

Så vackert och med alla fina färger.
Kram

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Jättevackert kort....

Katarina sa...

Jättevackert!

Katarina sa...

När du skrev att du skulle pinna kortet så kom jag ihåg vad jag sett kortet från början. Här kan du gå in och se på kortet jag härmade.

http://juliesjapes.blogspot.se/2011/10/pennant-parade-for-golf-fans.html?m=1

Trevlig helg.

Ulla sa...

Så gammaldags kort gillar vintage mycket snyggt dekorerat.
Kram Ulla

Anne sa...

Dette var kjempevakkert! Så nydelig sammensatt med motiv, form og lekre blomster. :)

Klem, Anne.

Papermum`s sa...

Aj aj aj vad snyggt! Sjukt vad bra du utnyttjat papprets mönster, det kommer verkligen till sin rätt!!
Ha en underbar sommar, nu måste jag kolla vidare i din härliga blogg!!
Kram Linda

onkis sa...

Riktigt vackert och med mycket sommarkännsla.
Kram & ha en bra dag!

Paula sa...

Vilket vackert sommarkort med chokladsmak du har gjort! Verkligen fint motiv med blommorna i håret, man kan verkligen se att du har tänkt till när du har satt samman detaljerna :)
ha en riktigt skön sommar med sol och bad!
Kramar!

Mona sa...

Verkligen ett härligt sommarkort och så snyggt du har ramat in den fina bilden med alla de vackra blommorna. Underbara papper med
Ha det så gott
Kram Mona