Bakgrund

måndag 26 maj 2014

En fåraktig beställning...

Fick en beställning på ett kort till en kvinna som fyller 60 år, ett önskemål var att där skulle finnas ett får med.
Jag kom på att jag hade en servett med ett gulligt får på så jag gjorde ett lite skojsigare kort med mycket färg.
Tyckte att skissen hos Veckans skiss var väldigt fin denna gång så jag jobbade efter den.
------------------------
I´ve made a card for a women´s 60th birthday, there was a wish for a sheep on it and I´ve used a napkin.
I´ve worked after a nice sketch over at "Veckans skiss"


Pga mängder av skräppostkommentarer så känner jag att jag nu måste prova olika inställningar för att se om jag kan få bukt med dem på nåt sätt. 
Provar  först "Registrerad användare - inkluderar OpenID" (haft "vem som helst" förut)
Hoppas att det inte ställer till problem för er som vill lämna en liten rad eller två!
---------------
Because of tons of spam I´ll have to change the possibility to comment from "anyone" to registered user - included OpenID"
Hope that it not will interfere with the possibility for you to leave me a word or two!

Ha det bäst & Take care!

7 kommentarer:

Cards By MI sa...

Hur super coolt som helst! Jag vill också fylla 60 och gilla får om det är sådan här kort man får då. Så helt otypiskt din vanliga stil och så helt underbart! Superläckert!
Kramar
Marie

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Jättefint. Gulligt får och glada färger. Kram

cissi sa...

Superfint, älskar blommorna och färgerna på dom.

Outi sa...

Vilket härligt kort! Jag skulle bli överlycklig över ett sånt. Misstänker starkt att mottagaren blir VÄLDIGT glad :-)

Såg nyligen att du hade lämnat en kommentar hos mig i april... missade fullständigt Linköping scrap och har inte varit ute på bloggrundor på länge.

Hoppas på lite mer tid för pyssel när semestern närmar sig.

Önskar dig allt gott!
Outi

onkis sa...

Kul att du är med och gissar i min lilla tävling :)
Vilket sött får kort, underbara färger och så somrigt.
Kram & ha en fortsatt trevlig helg!

onkis sa...

Kul att du är med och gissar i min lilla tävling :)
Vilket sött får kort, underbara färger och så somrigt.
Kram & ha en fortsatt trevlig helg!

Lisa-olsi sa...

Härligt kort i skön färgprakt,
jag gillar fåret :P
Ha en bra vecka :)
Kram Lisa