Bakgrund

onsdag 18 september 2024

Scrapbrev frÄn Lisa

Lisas senaste scrapbrev 💌 var otroligt vĂ€lfyllt och jag har hur mycket saker som helst kvar att pyssla med. Men nu sa vi att det var dags att "redovisa" vad vi har knĂ„pat ihop av vĂ„ra kit - som alltsĂ„ ser precis likadana ut, det ska bli sĂ„ kul att se vad Lisa har gjort av sitt.

SĂ„ hĂ€r blev mina kort, först ett som jag gjorde till min mamma nĂ€r hon fyllde 75 Ă„r i höstas. Hon Ă€r lĂ„ngt ifrĂ„n en gammal tant men ibland kan nog var och en av oss behöva en liten klok pĂ„minnelse ❤️


NĂ€sta kort fick systersonen nĂ€r han fyllde Ă„r. Det var ocksĂ„ i höstas. Som sagt, ett tag sen sĂ„ minns inte riktigt, jag fĂ„r kolla med Lisa, men jag kan nog ha fĂ€rgat nĂ€tbandet/crispy bandet innan jag monterade remsor av det bakom mönsterpappret, strösslade Ă€ven pĂ„ lite skrufs frĂ„n det samma. 


Det sista kortet har ingen mottagare Ă€nnu sĂ„ dĂ€r fĂ„r jag kanske komplettera med en text eller ett par siffror sen 🙂
Den vackra trollslÀndan kommer frÄn Stamperias kollektion Wonderland.


Stort tack Lisa, det Ă€r sĂ„ kul att du vill byta dessa brev med mig och sĂ„ skönt att vi inte har nĂ„n deadline nĂ€r hĂ€lsan, och livet i allmĂ€nhet, sĂ€tter kĂ€ppar i hjulen ❤️

Om man, som jag, Ă€r nyfiken pĂ„ att se vad Lisa har gjort av sitt brev sĂ„ kan man hitta det HÄR 

Tack för titten!

1 kommentar:

Lisa-olsi sa...

Som alltid vackra alster.
Ett passande kort och text till din mamma, det blev vÀldigt fint med de fÀrgerna tillsammans.
Jag gillar det andra kortets "rostkÀnsla", perfekt att fÀrga saker efter behov.
Jag gillar ocksÄ trollslÀndan, bilden Àr sÄ fin i sig sjÀlv, du satte ihop det skirt och snyggt.
❤️ TACK för att du scrappar brevledes med mig via vĂ„ra swapbrev, kram ❤️