Bakgrund

torsdag 18 april 2013

Dinosaurier

Nämnde ju tidigare att jag hade fått en "beställning" av unga grannfröken :-)
För ett tag sen så sov hon över här, inne i mitt pysselrum.
(Vi har ju tyvärr inte hittat nåt bättre ställe för sonens gamla säng ännu.
Det är väldans bra att ha en extrasäng ibland men därav är också anledningen till att jag ännu inte fått iordning så pass att jag kan (vill) visa upp rummet för er ännu...)
Iaf så kom hon ju på det att jag ju faktiskt borde göra ett kort med dinosaurier på åt henne när hon fyller år...å det har hon ju såklart helt rätt i :-)

Passade på att prova på att göra ett trappstegskort så att jag skulle få plats med flera stycken.


HÄR hittade jag en väldigt bra beskrivning & lyckades enligt den ändra till egna, lite större, mått


Bakgrundsbilden hittade jag HÄR & jag hoppas verkligen att jag har fattat rätt och att man fick lov att använda sig av den som jag har gjort.
Dinosaurierna är stickers som jag hittade på ÖoB & trädet kände jag mig extra kreativ när jag gjorde med hjälp av en bladstans ;-)

Nästa helg är det äntligen dags för Västerviksträffen, ska bli så himla roligt :-)
Det är min syster & jag som ska åka & vi kommer bo på samma hotell som träffen är på, kan ju inte bli bättre eller hur :-)
Nån mer som ska dit som jag ännu inte vet om?

Tack för titten ~ Ha det bäst!

8 kommentarer:

Cards By MI sa...

Vad himla läckert det blev. Jag tror jag låter bli att visa det för mina grabbar, annars åker jag på att göra samma. LoL. Tjusigt träd fick du till också. Det kommer att bli uppskattat.
Kramen
Marie

onkis sa...

Åh,va snyggt det blev!!
Va glad hon ska bli,det va verkligen tufft!
Må gott.
Kram!

Lisa-olsi sa...

Tufft och gulligt kort i fin vikning.
Kul att hon får som hon vill.
Trädet blev perfekt,
en bra scrappare fixar till själv :)
Ha en trevlig helg.
Kram

Paula sa...

Vilket genomtänkt kort! Hon kommer att bli alldeles superglad!
Så snyggt det blev med papperet med bergen som bakgrund och trödet var verkligen fyndigt!
Ha en bra helg!
Kram!

Camilla sa...

Det är ju så snyggt detta kort!! Misstänker att mottagaren blev överlycklig!

KRAM

Outi sa...

Åh vilket roligt kort! Misstänker att mottagaren blev jätteglad :-)

Hoppas ni får en jätterolig vistelse på scrapträffen! Jag orkar inte åka p g a min inlindade fot, men vi kanske ses på någon annan träff framöver...

Ha det så bra!
Kramar, Outi

Nina sa...

Jag hoppas att träffen har varit rolig, såå härligt det låter att bo på hotell. Ditt kort är så fint den vikningen tycker jag om. Ha det gott. Kram Nina

Katarina sa...

Underbart kort. Den där vikningen passar perfekt till att göra upp en miljö. Kram Katarina