Bakgrund

lördag 13 april 2013

Dopkort

Fick en beställning på ett rosa dopkort som en liten Majken skulle få och det blev så här:


Fick låna Cissis söta stämpel - tack snälla än en gång - från LOTV -Lili of the Valley men nu är en likadan på väg hem till mig :-)

Lämnar in detta till utmaningarna hos 
&


Vad roligt att så många är intresserade av hur man gör 3D-motiv av servetter och jag HAR ju faktiskt redan gjort en liten beskrivning på hur man gör, den hittar man HÄR.
Vill man ha en mindre kladdig - men dyrare - variant så scrollar man till slutet av inlägget ;-)

Tack för titten ~ Ha det bäst!

20 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Detta kort är underbart, fint arrangerat med blommorna .........

Ha en bra fortsatt helg
Kram
//anneli

Lene sa...

Så snyggt Annelie, jag gillar detta skarpt!
Ha en trevlig helg!
Kram Lene

Päivi sa...

Så ljuvligt kort och underbart motiv! Ditt blomarrangemang är verkligen vackert!

Ha det bäst! Kram

cissi sa...

Jag ska nog lifta ditt kort när jag ska göra mitt för ditt är så fint.

Paula sa...

Vilken klurig idé att vända papperet på andra hållet på samma kort! Ser proffsigt ut! Ibland är det de enkla sakerna som får helheten att blända :)
Snyggt!

Nina sa...

Bara sååå fint. Du får ha en bra dag och vecka. Kram Nina

Gurkiss sa...

Vilket helt underbart och läckert kort :)
Jag ÄLSKAR rosa :)
Super söt stämpel :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Margareta sa...

Ljuvligt dopkort med en såå söt stämpel och läcker blomdekor!
Blir ett minne för livet!!
Kram!!

Lisa-olsi sa...

Snyggt och gulligt kort.
Rosa och den dova gröna färgen
gör sig så bra tillsammans.
Ha en bra vecka.
Kram

iaz sa...

Vilket fint dopkort, och vilken härlig stämpel.

Heidi sa...

Aldeles nydelig dåpskort!
Lekkert pyntet:)
Klem, Heidi:)

Karen Elise sa...

Nydelig kort! Så søtt motiv! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb! Håper å se deg igjen på flere utfordringer.
Karen Elise :)

Ulla sa...

Underbar söt stämpel och snyggt med diesen stansade pappren.
Kram Ulla

Katarina sa...

Vilket underbart sött dopkortl. Hela kortet är så fint komponerat. Kram

Majsan sa...

ÅHH jisses helt underbart ljuvligt dopkort!!
Såå snyggt dekorerad med blommorna och med det kantstansade.

KRAM MAJSAN

onkis sa...

Vilket fint dopkort,
den stämpel gillar jag.
Ha en bra dag.
Kram!

Linda sa...

Flott oge elegant! Søtt motiv :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Veronica sa...

Vilket underbart kort. Så snyggt.
kram
Veronica

Scrap och Ting sa...

Åh tack så mycket för din kommentar, du anar inte vad det värmde i hjärtat att höra. :) Jag måste säga detsamma om din blogg också. Jag kikar in här titt som tätt och beundrar allt fint du skapat!

Tack för inspirationen. :)

Jasmine sa...

Väldigt fint kort - det lyckades du bra med!

(Sent) Svar: Tack så mycket för de fina orden. Du gör mig glad.

Kram